හොඳ ව්යාපාර සන්නිවේදනය සඳහා ඉඟි කිහිපයක් මෙන්න...
ඔබේ වෘත්තීය සන්නිවේදනය වැඩිදියුණු කළ හැකි ආකාරය පිළිබඳ යෝජනා කිහිපයක් ඉදිරිපත් කිරීමට පර්යේෂණ කිහිපයක් ඉදිරිපත් කරමු.
වඩා හොඳ ව්යාපාර සන්නිවේදනය සහ ලිවීම සඳහා ඉඟි
කලින් සැලසුම් කරන්න.
ව්යාපාරිකයෙකු ලෙස සන්නිවේදනය කිරීමේදී, එය විද්යුත් තැපෑලක්, ලිපියක්, නිවේදනයක් හෝ වෙනත් ආකාරයකින් වුවද, සෑම විටම ඉදිරියෙන් සිතන්න. අදාළ වන සහ ඇතුළත් කළ යුතු තොරතුරු මොනවාද? ඔබට දෙවරක් පරීක්ෂා කිරීමට අවශ්ය විස්තර තිබේද? ඔබ වැරදි තොරතුරු පතුරුවන්නේ නැති බව සහතික කිරීමට ඔබට කළ හැකි පර්යේෂණ මොනවාද? යම් මාතෘකාවක් සම්බන්ධයෙන් වෙනත් කෙනෙකු සමඟ කතා කිරීමට ඔබට කාලය සැලසුම් කිරීමට අවශ්යද? සමහර දේවල් කැමැත්තෙන් ලිවිය හැකි වුවද, ඔබේ ලිවීමේ අදාළත්වය සහ සමස්ත අවශ්යතාවය කලින් සූදානම් කිරීමෙන් ඔබට වැඩිදියුණු කළ හැකිය.
කියවන්නෙක් වගේ හිතන්න.
ඔබේ ලිවීම කියවන ඕනෑම කෙනෙකුට ඔබේ මාතෘකාව පිළිබඳ පෙර දැනුමක් නොමැති බව උපකල්පනය කරන්න. ඔබට පැහැදිලි කිරීම් ඉදිරිපත් කිරීමට අවශ්ය කුමන ක්ෂේත්රවලද සහ ඔබට හැකි තරම් වචන කිහිපයක් භාවිතා කිරීමට ඉඩ දිය හැක්කේ කොතැනින්ද? ඔබේ මාතෘකාව ඔබේ පාඨකයාට කියවීමට පවා අවශ්ය එකක්ද? ව්යාපාරිකයෙකුගේ සිට ව්යාපාරික මට්ටම දක්වා, ඔබේ ලිවීම අහිතකර ලෙස ගත හැකිද? ඔබේ ලිවීමේ කටහඬ බුද්ධිමත් සහ පහසුවෙන් තේරුම් ගත හැකි බවට වග බලා ගන්න එවිට ඔබේ පාඨකයන්ට ඔබේ ලිවීමේ ගැටලුවක් නොමැත.
අඩු වැඩි - එය සරලව තබා ගන්න.
පාඨකයන්ට හෝ ලබන්නන්ට හැසිරවීමට හැකි - හෝ අවශ්ය ප්රමාණයට වඩා වැඩි ප්රමාණයක් යටපත් නොකරන්න. බ්ලොග් සටහනක් වැනි දෙයකට වචන 300 ත් 700 ත් අතර ප්රමාණයක් සහ විද්යුත් තැපෑලක් සඳහා වචන 50 ත් 125 ත් අතර ප්රමාණයක් ඔබේ ලිවීමේ හොඳ රීතියක් ඇත. ඊට වඩා වැඩි යමක් සහ ඔබේ පාඨකයන්ගේ අවධානය ඔබට අහිමි වීමට පටන් ගනී. අතිරේකව, වහාම අවශ්ය තොරතුරු පමණක් ඇතුළත් කර සංක්ෂිප්ත භාෂාවට ඇලී සිටින්න.
වෘත්තීය විධිමත් සමාන නොවේ.
ව්යාපාරිකයෙකු ලෙස සන්නිවේදනය කරන විට, ඔබ හැකිතාක් එකට එකතු වී හොඳින් කතා කළ යුතු යැයි උපකල්පනය කිරීම පහසු විය හැකි නමුත් මෙය සැමවිටම එසේ නොවේ. ඔබේ භාෂාව සහ ඔබේ මාතෘකා වෘත්තීයව තබා ගන්න, නමුත් හාස්යය සහ තීක්ෂ්ණ බුද්ධිය ඇතුළත් කිරීමට නිදහස් වන්න. ඔබේ ලිවීම දැඩි හා දැඩි ලෙස ව්යාපාරික-පමණක් වෙනුවට නැවුම් සහ සාපේක්ෂ බවට පත් කිරීමෙන් කියවීමේ අත්දැකීම දස ගුණයකින් වැඩි දියුණු කළ හැකිය.
වරක් ලියන්න, දෙවරක් පරීක්ෂා කරන්න.
ඕනෑම ආකාරයක ලිවීමක් කරන විට මෙය අනුගමනය කළ යුතු හොඳ රීතියකි. ඔබේ පළමු කෙටුම්පතේ, ඔබට පැවසීමට අවශ්ය දේ ලියන්න. ඔබ මෝස්තර කිරීම හෝ ව්යාකරණ සහ විරාම ලකුණු ගැන කරදර වීමට පෙර ඔබේ සියලු තොරතුරු එක තැනකින් ලබා ගන්න. ඔබ ඉවත් වීමට උත්සාහ කරන සිතුවිලි වලින් ඔබේ මනස පිරිසිදු කරන්න. එවිට ඔබට සියල්ල (දෙවරක්!) ආපසු ගොස් ඔබට සුදුසු පරිදි සංස්කරණය කළ හැක. දෙවන මතයක් ලබා ගැනීම නරක අදහසක් නොවේ! ඔබේ ව්යාපාරය තුළ ඔබ විශ්වාස කරන කෙනෙකු ඔබේ ලිවීම දෝෂ රහිත බව සහ පාඨකයාට තේරුමක් ඇති බව සහතික කර ගැනීමට සංස්කාරකවරයකු ලෙස ක්රියා කරන්න.
ලෝකයේ කොහේ සිටියත් වැදගත් දේ ගැන විස්තර සවිස්තරාත්මකව දැන ගන්න එක් වෙන්න පුවත් WhatsApp සමග |