දෙමුහුම් රැස්වීම් ක්රියාත්මක කිරීමට සාර්ථක ක්රම 6ක් මෙන්න...
ආයතන ගණනක් සිදුකල සමීක්ෂණවලින් 2019 වන විට දුරස්ථ වැඩ විකල්පයන් දැනටමත් ජනප්රිය වෙමින් පැවතියේ දැනුමැති සේවකයින් අතර 75% ක් අවම වශයෙන් ඉඳහිට දුරස්ථව වැඩ කරන බවයි. නමුත් වසංගතය නිසා වඩාත් අකමැත්තෙන් සිටින සේවා යෝජකයින්ට පවා ඔවුන්ගේ මෙහෙයුම් අන්තර්ජාලය හරහා ගෙන යාමට බල කෙරුනි.
බොහෝ මිනිසුන් පුදුමයට පත් කරමින් එය සාර්ථක විය. 2020 ජූනි මස මුලදී, PwC විසින් කරන ලද සමීක්ෂණයකින් පෙන්නුම් කළේ සේවා යෝජකයින්ගෙන් 89% ක් දිගු කාලීනව සතියකට එක් දිනක්වත් දුරස්ථව වැඩ කිරීමට සේවකයින්ට ඉඩ සැලසීමට සැලසුම් කර ඇති බවයි.
තවත් PwC සමීක්ෂණයකට අනුව 2021 ජනවාරි වන විට බොහෝ සේවා යෝජකයින් දෙමුහුන් වැඩ පරිසරයන් සඳහා අතථ්ය සහයෝගීතා මෙවලම් එකතු කිරීමේ සිට කාර්යාල පිය සටහන් ප්රතිනිර්මාණය කිරීම දක්වා සක්රීය ආයෝජන සිදු කරමින් සිටියහ. නමුත් රැස්වීම් සඳහා මෙය අදහස් කරන්නේ කුමක්ද? සමහර සේවකයින් වැඩබිමේ සිටින විට සහ තවත් අය දුරස්ථව සිටින විට ඔබට ඵලදායි රැස්වීම් පැවැත්විය හැක්කේ කෙසේද? රැකියා ස්ථානයේ දෙමුහුන් රැස්වීම් වලින් වැඩි ප්රයෝජන ලබා ගැනීමට ක්රම හයක් මෙන්න.
1. න්යාය පත්රයක් සකසා බෙදා හැරීම
දෙමුහුන් රැස්වීම් කලින් සැලසුම් කළ විට වඩාත් හොඳින් ක්රියා කරයි. සෑම කෙනෙකුම එකම භෞතික කාමරයක නොමැති විට මනසට සැරිසැරීමට පහසුය. නියමිත වේලාවට පෙර න්යාය පත්රයක් සාදා එය සියලුම සහභාගිවන්නන්ට යවන්න. මෙය සෑම කෙනෙකුටම ඔවුන් කාර්යාලයේ සිටියත් ලොව වටා සිටියත් අපේක්ෂා කළ යුතු දේ දැන ගැනීමට සහ අවධානයෙන් සිටීමට උදවු කරයි.
2. සේවක අත්දැකීම් සලකා බලන්න
ඔබ වයිට්බෝඩ්, ෆ්ලිප් ප්රස්ථාර හෝ වෙනත් භෞතික අයිතම භාවිත කිරීමට අදහස් කරන්නේ නම් ලොග් වී ඔබේ කැමරා පරීක්ෂා කිරීමට රැස්වීමට පෙර යම් කාලයක් ගත කරන්න. ඔබ බෙදාගන්නා දේ ඔබට පහසුවෙන් දැකිය හැකිද? නැතහොත් දුරස්ථ කණ්ඩායම් සාමාජිකයින් සඳහා ඩිජිටල් අනුවාද යැවීම වඩා හොඳද? මතක තබා ගන්න. ඔවුන් විශාල බාහිර මොනිටර සහිත ලැප්ටොප් පරිගණකවල සිට ස්මාර්ට්ෆෝන් දක්වා විවිධ උපාංග හරහා ලොග් වෙමින් සිටිය හැකිය.
3. ඔබේ තාක්ෂණය පරීක්ෂා කරන්න
නිශ්ශබ්ද කථිකයන් සහ කලකිරවන ප්රමාදයන් සමඟ ගනුදෙනු කිරීමට පළමු මිනිත්තු 10 ගත කිරීමට පමණක් ඔබ අතථ්ය රැස්වීමක් සඳහා කොපමණ වාර ගණනක් නියමිත වේලාවට පැමිණ තිබේද? අතහැර දැමීම්, නැතිවූ ශ්රව්ය හෝ වෙනත් තාක්ෂණික ගැටලු ඇතිවීමේ සම්භාවිතාව අඩු කිරීමට ඔබේ පිහිටුවීම් පූර්ව රැස්වීම පරීක්ෂා කරන්න.
4. දුරස්ථ සේවකයන් "ජීවිත ප්රමාණය" බවට පත් කරන්න
සෑම කෙනෙකුම දුරස්ථව සිටින විට තිරය මත කුඩා පෙට්ටිවල එකිනෙකා දැකීම පාඨමාලාවට සමාන වේ. නමුත් සමහර අය එකම කාමරයේ සිටින විට දුරස්ථ සේවකයින් පෙට්ටියක සිටින විට අඩු වී ඇති බවක් පෙනෙන්නට තිබේ. කාමරයේ විශාල බාහිර මොනිටරයක් හෝ දෙකක් සකසන්න. දුරස්ථ කෙනෙක් කතා කරන විට ඔවුන් ඔබ සමඟ කාමරයේ සිටින බව හැඟෙන පරිදි විශාල තිරය මත තබන්න.
5. පහසු කිරීම කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන්න
දෙමුහුන් රැස්වීමකදී දුරස්ථ සහභාගිවන්නන් පහසුවෙන් නොසලකා හැරිය හැක. විශිෂ්ට පහසුකම් සපයන්නෙකු පැමිණෙන්නේ මෙහිදීය. මෙම පුද්ගලයා දේවල් චලනය කර තබා ගැනීමේ න්යාය පත්රය පිළිබඳව අතිශයින් හුරුපුරුදු විය යුතු නමුත් මූලික වශයෙන් අවධානය යොමු කළ යුත්තේ සැමට සමාන කාලයක් ඇති බව සහතික කිරීම කෙරෙහිය. එසේම, සෑම දුරස්ථ සහභාගිවන්නෙකුම ඔවුන්ට ස්ලැක් කළ හැකි හෝ ඔවුන්ට යමක් අවශ්ය නම් කතාබස් කළ හැකි අයෙකු සමඟ යුගල කිරීම සලකා බලන්න. ඔවුන්ට විචක්ෂණශීලීව කැමරාවක් ගෙනයාමට හෝ යමෙකුට කතා කරන ලෙස ඉල්ලා සිටීමට හැකි වේ.
6. අභිරුචිකරණය කළ හැකි වේදිකාවක් භාවිතා කරන්න
සියලුම රැස්වීම් තථ්ය කාලීන විය යුතු නැත. සැලසුමට මුහුණට මුහුණ සන්නිවේදනය අවශ්ය නොවේ නම් පුද්ගලයන්ට පුරනය වීමට සහ ප්රතිපෝෂණ හෝ කතාබස් කිරීමට ඔබට කාර්යාල වේලාවන් කාල කවුළුවක් සැකසිය හැක. දෙමුහුන් තත්ය කාලීන රැස්වීමක සංකූලතා නොමැතිව ඔබට පහසුවෙන් ලේඛන හෝ කෙටි වීඩියෝ ක්ලිප්, හඬ අදහස් හුවමාරු කර ගැනීමට සහ ඡන්දය ගැනීමට පවා හැකිය.
වීඩියෝ සම්මන්ත්රණවල සිට ලේඛන බෙදාගැනීම දක්වා ඔබේ රැස්වීමට අවශ්ය සියලුම මෙවලම් බාධාවකින් තොරව ඒකාබද්ධ කිරීමට ඔබට වේදිකාව භාවිත කළ හැක. ඔවුන් භෞතිකව කොතැනක සිටියත් සෑම කෙනෙකුම මාර්ගයේ තබා ගැනීමට එය විධිමත් ක්රමයකි. දෙමුහුන් රැස්වීම් අද්විතීය අභියෝග මාලාවක් ගෙන එයි.
තාක්ෂණික ගැටළු වල සිට දුරස්ථ සහභාගිවන්නන් ඇතුළත් කර ඇති බව හැඟවීම දක්වා, සාකච්ඡාව ක්රියාකාරීව ඉදිරියට ගෙන යාමට ඔබ ඔබේ ඇඟිලි තුඩුවල සිටිය යුතුය. නමුත් අපගේ ඉඟි අනුගමනය කිරීම වැනි සහයෝගීතා වේදිකාවක් භාවිතා කිරීම ඕනෑම දෙමුහුන් රැස්වීමක් සාර්ථක කර ගැනීම සඳහා දිගු ගමනක් යා හැකිය.
ලෝකයේ කොහේ සිටියත් වැදගත් දේ ගැන විස්තර සවිස්තරාත්මකව දැන ගන්න එක් වෙන්න පුවත් WhatsApp සමග |