ඔබ කියවිය යුතු ව්යාපාර පිළිබඳ හොඳම පොත්..
කිසිදු ව්යාපාර හිමිකරුවෙකු පරිපූර්ණ නොවන අතර, ව්යාපාරයක් පවත්වාගෙන යාමේදී සෑම විටම ඉගෙන ගැනීමට අලුත් දෙයක් හෝ වැඩිදියුණු කිරීමට යමක් ඇති බව අපි විශ්වාස කරමු. ව්යාපාර කර්මාන්තය පිළිබඳ අවබෝධය සහ බුද්ධිය ලබා ගැනීමට පහසු ක්රමයක් වන්නේ ලොව හොඳම ව්යාපාරික පොත් කිහිපයක් කියවීමයි. අපි එහි ඇති ඉහළම පිළිගැනීමට ලක්වූ ව්යාපාරික පොත් ලැයිස්තුවක් එකතු කළ අතර එම පොත් කියවීමට යෝජනා කරන්නෙමු.
The Innovator’s Dilemma Clayton
M. Christensen විසිනි
Amazon නිර්මාතෘ Jeff Bezos, Apple CEO Steve Jobs සහ අනෙකුත් ව්යාපාරික බලාගාර විසින් නිර්දේශ කරන ලද, The Innovator's Dilemma විස්තර කරනු ලබන්නේ "සෑම කාලයකම වඩාත්ම බලගතු ව්යාපාරික පොත්" ලෙසිනි. 1997 දී ප්රකාශයට පත් කරන ලද, ක්රිස්ටෙන්සන් නිරන්තරයෙන් වෙනස් වන තාක්ෂණයන් සහ සමාගමක විභව සාර්ථකත්වයට තාක්ෂණය සම්බන්ධ වන ආකාරය ස්පර්ශ කරයි. ව්යාපාරය කුමක් වුවත් ක්රිස්ටෙන්සන් විස්තර කරන්නේ සමාගම් ඒවා දිස්වන විට සහ ජනප්රිය වන විට නවීන භාවිතයන්ට හැඩ ගැසෙන්නේ නම් මිස ඒවා අදාළ වන්නේ ඇයි සහ කෙසේද යන්නයි.
How to Win Friends and Influence People
ඩේල් කානගී විසිනි
1936 ඔක්තෝම්බර් මාසයේදී ප්රථම වරට ප්රකාශයට පත් කරන ලද මෙම ස්වයං උපකාරක පොත, ලොව පුරා පිටපත් මිලියන 15 කට වඩා අලෙවි වී ඇති, මෙතෙක් වැඩියෙන්ම අලෙවි වූ පොත් වලින් එකකි. කර්තෘ ඩේල් කානගීගේ මෙම වැඩියෙන්ම අලෙවි වන උපදෙස් වල වචන උත්සාහ කර සත්ය වේ, එබැවින් සාර්ථක ව්යාපාරිකයින් සහ බලපෑම් කරන්නන් එහි මග පෙන්වීම මත දිවුරනු ලැබේ. පොතේ අන්තර්ගතයේ සාරාංශයක් ගැන උනන්දුද? මෙන්න බලන්න! මිතුරන් දිනා ගන්නේ කෙසේද සහ මිනිසුන්ට බලපෑම් කරන්නේ කෙසේද යන්න ඔබව සාර්ථකත්වයේ දිශාවට ගෙන යාමට නිර්මාණය කර ඇති එවැනි ආකාරයේ හොඳම ස්වයං උපකාරක පොතයි.
Good to Great
ජිම් කොලින්ස් විසිනි
මෙම ආයතනික මූලෝපාය පොතේ සම්පූර්ණ මාතෘකාව හොඳ සිට විශිෂ්ටයි: සමහර සමාගම් පැනීම කරන්නේ ඇයි… සහ තවත් අය එසේ නොකරන්නේ. එය පෙනෙන පරිදි, ජිම් කොලින්ස් සමහර ව්යාපාර හොඳ සමාගම්වල සිට විශිෂ්ට සමාගම්වලට සංක්රමණය වන ආකාරය සහ බහුතරයක් ව්යාපාර එම සංක්රාන්තිය කිරීමට අසමත් වන ආකාරය පරීක්ෂා කරයි. 2001 ඔක්තෝම්බර් 16 දින ප්රකාශයට පත් කරන ලද මෙම පොත "ශ්රේෂ්ඨත්වය" යන්න නිර්වචනය කරන්නේ "තිරසාර කාලපරිච්ඡේදයක් තුළ වෙළඳපල සාමාන්යයට වඩා කිහිප ගුණයක මූල්ය කාර්ය සාධනය" ලෙසිනි. Good to Great තුළ, විශේෂිත ව්යාපාර විශිෂ්ට වීමට හේතුව කොලින්ස් සොයා ගනී: ඔවුන් සම්පූර්ණයෙන්ම පාහේ ඔවුන්ගේ නිපුණතා ක්ෂේත්ර කෙරෙහි පමණක් අවධානය යොමු කරයි.
Too Big to Fail
Andrew Ross Sorkin විසිනි
2009 ඔක්තෝම්බර් මාසයේදී නිකුත් කරන ලද, Too Big to Fail 2007-08 මූල්ය අර්බුදය සහ කරදරකාරී වත්කම් සහන වැඩසටහන නිර්මාණය කිරීම ආවරණය කරයි. 2010 වසරේ ජෙරල්ඩ් ලෝබ් සම්මානය පවා ලබමින් ව්යාපාරික ග්රන්ථයක් ලෙස මෙම කෘතියට විශාල පිළිගැනීමක් ලැබී ඇත. අසාර්ථක වීමට විශාලයි: වෝල් වීදිය සහ වොෂින්ටනය මූල්ය පද්ධතිය සුරැකීමට සටන් කළ ආකාරය පිළිබඳ අභ්යන්තර කතාව - සහ ඔවුන් විසින්ම මීට පෙර දැක ඇති විශාලතම මූල්ය අර්බුදය කුමක්ද සහ මූල්ය නායකයින් ලෝක ආර්ථිකය සුරැකීමට සටන් කළ ආකාරය පිළිබඳ කතාව කියයි. .
The Lean Startup
එරික් රයිස් විසිනි
කර්තෘ Eric Ries විසින් නිර්වචනය කරන ලද, ආරම්භකයක් යනු "අතිශයින් අවිනිශ්චිත තත්වයන් යටතේ අලුත් දෙයක් නිර්මාණය කිරීමට කැප වූ සංවිධානයකි." The Lean Startup හි, Ries ව්යාපාර ආරම්භ කිරීම් කීයක් අසාර්ථක වේද, සහ එම අසාර්ථක වීම් වලින් කීයක් සම්පූර්ණයෙන්ම වළක්වා ගත හැකිද යන්න ස්පර්ශ කරයි. ව්යවසායකයින්ට සවිස්තරාත්මක ව්යාපාර සැලසුම් අවශ්ය නොවන ආකාරය සහ පැවැත්ම සඳහා කරන ලද ව්යාපාරයක් ගොඩනැගීම සඳහා ගත යුතු නිශ්චිත ප්රවේශයක් ඇති බව Ries පැහැදිලි කරයි. Lean Startup යනු තම ව්යාපාරය බිමෙන් ඉවත් කිරීමට අපේක්ෂා කරන ව්යාපාරික හිමිකරුවන් විසින් කියවිය යුතුම එකකි.
ලෝකයේ කොහේ සිටියත් වැදගත් දේ ගැන විස්තර සවිස්තරාත්මකව දැන ගන්න එක් වෙන්න පුවත් WhatsApp සමග |