ළමයින් ඉගෙනීම ප්රතික්ෂේප කරන්නේ නම් කුමක් කළ යුතුද?
දරුවන් ඉගෙනීම ප්රතික්ෂේප කරන්නේ නම් කුමක් කළ යුතුද? බොහෝ මව්වරුන් පවසන්නේ තම දරුවන් ඉගෙනීමට අකමැති බවත් ඔවුන්ගේ අධ්යාපනික කාර්ය සාධනය පහත වැටී ඇති බවත්ය. ඉතින්, දරුවා ඉගෙනීම ප්රතික්ෂේප කරන්නේ නම් කුමක් කළ යුතුද..?
1-දරුවන්ට සමීප වන්නේ කෙසේද?
අධ්යයන කාර්ය සාධනය දැනට සුදුසු නොවන දරුවෙකුට සැලකීම සඳහා, ඔබ ඔහුට වෙනස් කොට සැලකීම නොකළ යුතු අතර, ඔබ ඔහුව දිරිමත් කළ යුතුය. ජීවිතයේ සුන්දරත්වය සහ දෙමාපියන්ගේ සහ ගුරුවරුන්ගේ රැකවරණයෙන් ඉගෙනීමේ ප්රීතිය දරුවාට දැනෙන්නට ඉඩ හරින්න. ශුභවාදී සහ ජීවිතයට ආදරය කරන දරුවන්ව ඔවුන්ගේ ඉගෙනීමට ඇති උනන්දුව වර්ධනය කිරීමට උපකාර වන පරිදි විශිෂ්ට ගුණාත්මක භාවයක් ඇති කරන්න
2-දරුවන්ට අවස්ථා දෙන්න
දරුවා ඔබ සමඟ ගැඹුරු සම්බන්ධතාවයක් ඇති කර ගන්නා තාක් කල්, ඔහු ඔබව විශ්වාස කරන අතර ඔබට ගරු කරනු ඇත. එමනිසා, ඔබේ දරුවන්ට ව්යායාම කිරීමට සහ ඔවුන්ගේ ආත්ම විශ්වාසය වර්ධනය කිරීමට ඇති අවස්ථා කිහිපයක් ඔබ විසින් ප්රයෝජනයට ගත යුතුය. උදාහරණයක් ලෙස: දරුවාට ඔහු දක්ෂ දෙයක් කිරීමට ඉඩ දෙන්න, නැතහොත් දරුවාට සරල සහ තේරුම්ගත හැකි ප්රශ්න කිහිපයකට පිළිතුරු දීමට ඉඩ දෙන්න, මානසික බාධක ජයගෙන ඉගෙනීමේ ප්රීතිය අත්විඳින්න.
3. දරුවන්ව වඩා අගය කරන්නේ කෙසේද?
දරුවා සුළු ප්රගතියක් ලබන තාක් කල්, ඔබ දරුවාගේ ශ්රේණි තහවුරු කළ යුතුය, ඔහුට වැඩි ප්රශංසාවක් ලබා දිය යුතුය, එවිට ඔහුට ජයග්රහණය පිළිබඳ හැඟීමක් ඇති වන අතර ඔහුගේ විශ්වාසය ශක්තිමත් වේ. ඒ අතරම, ඔබේ දරුවා ඉතා හොඳ දරුවෙකු සමඟ සංසන්දනය නොකරන්න, ඔහුගේ උද්යෝගය අඩු නොකිරීමට; ඔබ ඔබේ දරුවාට කෘතඥ පූර්වක දෘෂ්ටිකෝණයකින් සැලකිය යුතු අතර, ඔහු එය කර දක්ෂයෙකු වනු ඇතැයි විශ්වාස කළ යුතුය
4. ඉගෙනීමේ ප්රීතිය අත්විඳින්න
සෑම විටම අසාර්ථක වන දරුවෙකුට සාර්ථකත්වයේ ප්රීතිය අත්විඳිය නොහැකි අතර වෙහෙස මහන්සි වී වැඩ නොකරනු ඇත. පළමුව දරුවාට දරුවා වෙනුවෙන් කළ හැකි බව සහතික සරල ප්රශ්න කිහිපයක් සොයා ගැනීම වැනි සරල ඉගෙනුම් ගැටලු සමඟ කටයුතු කිරීමට දරුවාට ඉඩ දෙන්න, පසුව දරුවාට වඩා හොඳ හැඟීමක් ඇති වන පරිදි දරුවා දක්ෂ හා බුද්ධිමත් වීම ගැන ප්රශංසා කරන්න. ඊළඟට, සෙමින් දුෂ්කරතා වැඩි කරන්න, දෙමාපියන් ඉවසිලිවන්ත විය යුතුය.
5. ළමුන් සඳහා ඉගෙනුම් ක්රම සකස් කරන්න
ඔබේ දරුවාගේ අධ්යයන කාර්ය සාධනය වැඩිදියුණු නොවන බව හෝ ඔබේ දරුවාගේ කාර්ය සාධනය අඩුවෙමින් පවතින බව ඔබට පෙනී යන්නේ නම්, ඔබ ඔබේම විශ්ලේෂණයෙන් සහ දරුවාගේ ගුරුවරයාගෙන් උපදෙස් ලබා ගැනීමෙන් ගැටලුවේ මූලය සොයා ගැනීමට ඉක්මනින් උදව් කළ යුතු අතර, පසුව ඉගෙනීමේ ක්රමය සකස් කිරීමට දරුවාට උපකාර කළ යුතුය. ඉහළම 10 ළමා ඉගෙනුම් කුසලතා සහ සංවර්ධන උපාය මාර්ග ළමයින්ට පාසල් යාමට හොඳම වයස කීයද? ළමා මනෝවිද්යාව දරුවන්ගේ ජීවිත තුළ එහි කාර්යභාරය ඉටු කරන ආකාරය කෙටියෙන් කිවහොත්, "ළමයින් ඉගෙනීමට අකමැතිද?" යන ගැටළුව විසඳීම සඳහා. දරුවන් දුෂ්කර හා වෙහෙසකර සිට ඉගෙනීම සහ විනෝදය දක්වා වෙනස් කිරීමට, දෙමාපියන් පෙළඹවීම සහ ඉවසිලිවන්ත මග පෙන්වීමක් විය යුතුය.
6. ඔවුන් සිතන දේ තේරුම් ගන්න
පරිසරය, පෞරුෂය, ස්ත්රී පුරුෂ භාවය යනාදී වෙනස්කම් නිසා එක් එක් දරුවා එකම ගැටලුවකට විවිධ ප්රතිචාර දැක්විය හැකිය. මේ සියල්ල සඳහා, එක් අතකින්, දෙමව්පියන් තම දරුවන්ගේ චිත්තවේගීය වෙනස්කම් සහ හැසිරීම් මත පදනම්ව ඔවුන්ගේ දරුවන්ගේ හදවතේ වෙනස්කම් නිරීක්ෂණය කළ යුතුය; අනෙක් අතට, ඔවුන් හදවතින් හදවතට කරන ක්රියාකාරකම් හරහා දරුවන්ගේ හදවත්වල කවුළු විවෘත කළ යුතුය, එවිට දරුවන් ඔබට සත්යය පැවසීමට කැමැත්තෙන් සිටිති. එවිට දරුවාගේ සැබෑ තත්ත්වය අනුව නිවැරදි ඖෂධය නියම කරන්න.
දරුවන් ඉගෙනීම ප්රතික්ෂේප කිරීමට හේතු
1. අවශ්යතා අපේක්ෂා කිරීම
ඉතා ඉහළ ය ඕනෑවට වඩා ඉහළ අවශ්යතාවල ප්රතිවිපාක නම්, ළමයින් අසාර්ථක වීමට බිය වීමට ඉඩ ඇති අතර, පසුව පෙළඹවීම නැතිවීම සහ ඉගෙනීමට පෙළඹවීමක් නොමැතිකමයි. විශේෂයෙන්ම දෙමාපියන් දැඩි සහ අධිකාරීවාදී ක්රම අනුගමනය කරන විට, තම දෙමාපියන්ගේ අසාධාරණයට පළිගැනීමට දරුවන් කැරලිකාර හැසිරීමක් ගනී.
2. ඉතා අඩු අවශ්යතා හෝ තෘප්තිය:
බොහෝ දරුවන් පාසලට ඇතුළත් වන්නේ නැවුම් බවක් ඇතිවය. මේ අවස්ථාවේ දරුවන් සඳහා දෙමාපියන්ගේ අවශ්යතා ඉතා අඩු නම්, ඔවුන් දවස පුරා තමන්ගේම කටයුතු සමඟ කාර්යබහුල වන අතර පාසලෙන් පසු දරුවන්ගේ මනෝවිද්යාව නොසලකා හරිනු ඇත. වෙනස් කරන්න, ඉගෙනීමේ ක්රියාවලියේ දුෂ්කරතා ඇති වූ පසු, ඉගෙනීම ඉතා දුෂ්කර යැයි සිතමින්, උනන්දුව සහ අභිප්රේරණය නැති වී ගිය පසු, එය ඉගෙනීමෙන් වෙහෙසට පත් වනු ඇත.
3. බරපතල පවුල් ගැටළු
බොහෝ විට ආරවුල් ඇති වන පවුලක ජීවත් වන දරුවන් කනස්සල්ලට පත්වන අතර ඔවුන්ගේ ගෙදර වැඩ බලා ගැනීමට නොහැකි වනු ඇත. ආරක්ෂාව අහිමි වීම නිසා, පවුලේ නිරන්තර දරුණු ආරවුල් සහ අධික ආතතිය නිසා කනස්සල්ලට පත් දරුවන් තවදුරටත් පාසල කෙරෙහි උනන්දුවක් නොදක්වයි.
4. දරුවන්ගේ මානසික වර්ධනය නොමේරූ ය
දරුවන්ට සාමාන්ය බුද්ධියක් තිබුණද, ඔවුන්ට දුර්වල සමාජ අනුවර්තනය වීමේ හැකියාව, බොළඳ බව සහ ධනාත්මක ව්යවසායකත්වය නොමැතිකම ඇත.
5. පාසැලේ ගැටළු:
අධ්යයන බර වැඩියි; පාසල් ජීවිතය ඉතා දැඩි ය, පාසල් විනය ඉතා දැඩි හා දැඩි ය; ළමයින් බොහෝ විට පාසැලේදී නින්දාවට පත් වේ
ළමුන් සඳහා ඉගෙනුම් පරිසරයක් නිර්මාණය කරන්නේ කෙසේද?
1. පාඩම් කාමරය නිහඬ විය යුතුය:
පාඩම් කාමරය නිශ්ශබ්දව තබා ගත යුතුය. අධ්යයන කාමරය තුළ සුළං නාද වැනි ශබ්දයක් නොතිබිය යුතු අතර ජනේලයෙන් පිටත අපිරිසිදු ශබ්ද අවහිර කිරීම සඳහා ජනේල තදින් වසා තිබිය යුතුය.
2. අධ්යයන කාමරය දීප්තිමත් විය යුතුය
ලිවීමට, කියවීමට සහ ඉගෙනීමට පහසුකම් සැලසීම සඳහා අධ්යයන කාමරයේ සමස්ත ආලෝකකරණ පහසුකම් තිබිය යුතුය. දීප්තිය මිනිසුන් වෙහෙස මහන්සි වී වැඩ කරයි.
3. අධ්යයන කාමරය අලංකාර විය යුතුය:
මිනිසුන්ට අධ්යයන කාමරයට ඇතුළු වූ විගසම ඉගෙනීමට අවශ්ය වන පරිදි, අලංකාර සහ නිස්කලංක හැඟීමක් පෙන්වීමට අධ්යයන කාමරය ශිල්ප හෝ පින්තූර වලින් සරසා ගන්න.
4. වාඩි වී සිටින මේසය:
මේසය අධ්යයනයේ හොඳම ස්ථානයේ තැබිය යුතුය. මේසය දොරට කෙළින්ම විරුද්ධ නොවිය යුතු අතර, එය දොරෙන් කෙළින්ම පුපුරවා හරිනු ලැබේ. එපමණක් නොව, මෙම දිගුකාලීන බලපෑම් මේසයේ පිහිටීම පාසලට අවාසියක් ගෙන එනු ඇත.