දරුවා පාසලේදී අඬන්නේ නම් කුමක් කළ යුතුද?
පාසැලේදී දරුවා අඬන්නේ නම් කුමක් කළ යුතුද? නුහුරු නුපුරුදු පරිසරයකට මුලින්ම පැමිණි විට තම දෙමාපියන්ගෙන් වෙන්වීමට ඇති කනස්සල්ල සහ අකමැත්ත හේතුවෙන් බොහෝ දරුවන් පාසලට යාමට හෝ පාසල ආරම්භ වන විට අඬන්නට පවා අකමැති වීම, විශේෂයෙන්ම බාලාංශ දරුවන්. පාසැලේදී දරුවා අඬන්නේ නම් කුමක් කළ යුතුද?
පාසැලේදී අඬන දරුවන් සමඟ දෙමාපියන් කටයුතු කළ යුත්තේ කෙසේද?
1-අඬන දරුවා
ආගන්තුකයන්ට මුහුණ දීමට දෙමාපියන්ට ඉඩ හැර, දරුවාගේ ප්රතික්රියාව දෙමාපියන් තේරුම් ගත යුතුය. දරුවා දිවා කාලයේදී ළදරු පාසලේදී ඕනෑවට වඩා අඬයි. රාත්රියේ ආපසු නිවසට පැමිණෙන විට, ඔහුගේ ශාරීරික ශක්තිය නැවත පිරවීම සඳහා ඔහු වැඩිපුර සැහැල්ලු ලුණු වතුර පානය කළ යුතු අතර, දරුවාට වේලාසනින් නින්දට යාමටත්, වේලාසනින් නැඟිට පැය 9-10 පමණ නිදා ගැනීමටත් ඉඩ සලසයි.
2-හැඬීම සහ ශබ්ද කිරීම
දරුවන්ගේ උද්යෝගිමත් චිත්තවේගයන් සමනය කිරීමට සංගීතය භාවිතා කළ හැකි අතර, දරුවන්ට වඩාත් සන්සුන් හා ප්රීතිමත් ගීත වාදනය කළ හැකිය, එය දරුවන්ගේ කෝපයට පත් හැඟීම්වලට ප්රතිකාර කිරීමට යම් බලපෑමක් ඇති කරයි.
3- දින කිහිපයකට පසුව පමණක් අඬන්න දරුවන්
දරුවා ළදරු පාසල් ජීවිතය ගැන උනන්දුවක් නොදක්වන විට, දෙමව්පියන්ට දරුවාගේ නුහුරු පරිසරය තුළ, දරුවාගේ චිත්තවේගීය පෝෂණය ලෙස, ඔවුන්ගේම පාසල් බෑග්, වතුර කෝප්ප, හෝ කැමතිම සෙල්ලම් බඩු එකක් හෝ දෙකක් වැනි සුවිශේෂී සැපයුම් කිහිපයක් සූදානම් කළ හැකිය. , සහ පන්තියේ මිතුරන්. ආරම්භයේ දී, එය හුරුපුරුදුකම සහ උණුසුම් චිත්තවේගීය සැනසිල්ලේ භූමිකාවක් ඉටු කළේය.
තම දරුවන් පාසැලේදී අපහසුතාවයට පත්වුවහොත් දෙමාපියන් කළ යුත්තේ කුමක්ද?
දෙමාපියන් කළ යුතු අවසාන දෙය:තම දරුවන් අත්හැරීමට අකමැති වීම! සමහර දෙමාපියන් තම දරුවන්ට ආදරය කරන අතර, ඔවුන් තම දරුවන් අඬනවා දුටු විට හෝ තම දරුවන් යැවීමෙන් පසු තුන් වරක් හිස හරවා අඬති. ඇත්ත වශයෙන්ම, මෙය ළදරු පාසලට යාම යනු පවුලේ සාමාජිකයන් වෙන්වීම දරුවන්ගේ කනස්සල්ල උග්ර කරන බව දරුවන්ට හැඟෙනු ඇත.
ම්ලේච්ඡ ආවේගශීලී දරුවන්ගේ හැඬීමට ළදරු පාසල් ගුරුවරුන් ප්රතිචාර දැක්විය යුත්තේ කෙසේද?
එවැනි දරුවන් ඉතා හයියෙන් අඬනවා. ඇඬීම බොහෝ විට කෑගැසීම, ඇඬීම සහ කෑගැසීම, සමහර විට බිම පෙරළීම සමඟ ඇත. මෙම දරුවන්ගෙන් බොහෝ දෙනෙක් පිටතට යන, ස්වයං-කැමැත්ත ඇති සහ නිවසේ සිටින දරුවන් ය. පරිසරයේ හදිසි වෙනස්වීම් නිසා ඔවුන් “හොඳින් බලා සිටින” දෙමාපියන් හැර යන විට ඔවුන්ට දැඩි අපහසුතාවයක් දැනේ, එබැවින් ඔවුන් බොහෝ විට තම ගුරුවරුන්ට “පහර දී පයින්” පවා පහර දෙයි.
- අඬන සහ අඬන දරුවන්ට වෙනත් දරුවන්ට චිත්තවේගීය බලපෑමක් ඇති නොවන පරිදි, ගුරුවරයෙකුට කණ්ඩායමෙන් තාවකාලිකව ඉවත් කළ හැකිය.
- විනෝදජනක සෙල්ලම් බඩු සමඟ ඔවුන්ව ආකර්ෂණය කරන්න. ගුරුවරයා සෙල්ලම් කරමින් සිටියදී "එය විනෝදජනකයි" කියා තමාටම කියා ගත්තේය.
- මනෝභාවය මඳක් ස්ථාවර වූ විට, “ඔබ අඬන්නේ නැත්නම්, අපි සෙල්ලම් කිරීමට එළිමහනට යමු” වැනි තවත් අවශ්යතා මතක් කරන්න, නමුත් ගුරුවරයා දරුවාට දෙන පොරොන්දුව යථාර්ථවාදී විය යුතු අතර දරුවා කළ යුතු දේ ඔහු පොරොන්දු වෙනවා, එසේ නොමැතිනම් දරුවා තවදුරටත් ඔබව විශ්වාස නොකරනු ඇත.
- ගුරුවරයාට වේදනාවක් ඇති වූ විට, දරුවාට වහාම වේදනාවක් ඇති බව පවසන අතර එය තමාටම අතුල්ලන්නැයි දරුවාට පවසන්න. මෙය දරුවාගේ අවධානය වෙනතකට යොමු කළ හැකි අතර, මෙම ක්රමය වැරදි බව දරුවාට දැන ගැනීමටද හැකි වේ.
- නියමිත වේලාවට හඳුනා ගන්න. දරුවා ළදරු පාසලෙන් පිටව යන විට දරුවාට විපාක දීමට ස්ටිකරයක් ලබා දී හෙට නැවත ළදරු පාසලට පැමිණීමට එකඟ වන්න.
පාසලේදී දරුවන් අඬන්නට හේතුව කුමක්ද?
1.කායික ගැටළු.
සාමාන්යයෙන් විශ්වාස කරන සරල චිත්තවේගීය ගැටළු වලට වඩා වෙනස්, ශාරීරික වේදනාවන් ද ළදරුවන්ට හැඬීමට හේතු විය හැක. නිදසුනක් වශයෙන්, ඔවුන්ට සෙම්ප්රතිශ්යාව, උණ හෝ බඩේ අමාරුවක් ඇති විට, දරුවා වේදනාව හා දුක නිසා අඬයි.
2. ජීවන පුරුදු කඩාකප්පල් වේ.
අවුරුදු 2 සිට 3 දක්වා ළදරුවා ඉතා සංවේදී ය. මෙම අවස්ථාවේදී, දරුවා සාපේක්ෂව ස්ථාවර ජීවන පුරුදු සහ ජීවන ක්රියා පටිපාටි මාලාවක් ස්ථාපිත කර ඇති අතර, ළදරු පාසලට යාම හදිසියේම ඔහුගේ මුල් හුරුපුරුදු ජීවන ක්රියා පටිපාටි කඩාකප්පල් කරන අතර නව ජීවන ක්රියා පටිපාටි මුල් ඒවාට වඩා බෙහෙවින් වෙනස් ය. ආයුබෝවන්, මෙය දරුවාට බියක් හා කලබලයක් ඇති කරයි, එබැවින් ඔහු අඬනු ඇත.
3. නුහුරු පරිසරයට අනුගත නොවීම
හුරුපුරුදු පරිසරයක සිට ඔහුට සම්පූර්ණයෙන්ම නුහුරු ස්ථානයකට හදිසියේම, ළදරුවාට තමා අවට ඇති දේවල් ගැන ආරක්ෂිත බවක් දැනෙන්නේ නැත, ඔහු අවට සිටින අය සමඟ කටයුතු කරන්නේ කෙසේදැයි ඔහු නොදනී, ඔහු කුමක් කළ යුතු දැයි නොදනී. එය කරන්නේ කෙසේද, එය විශාල මානසික පීඩනයකට තුඩු දෙන අතර ඔවුන්ගේ බිය දුරු කිරීමට අඬන්න.
4. අපේක්ෂා භංගත්වය ඇති කරන්න.
දරුවා රැකබලා ගන්නේ සහ රැකබලා ගන්නේ නිවසේ සිටින තරු විසිනි. පවුලේ වැඩිහිටියන් ඔහු වටා සිටින නමුත් ළදරු පාසලට පැමිණෙන විට එය තවදුරටත් නොවේ. ගුරුවරයා එකවරම බොහෝ දරුවන් රැකබලා ගත යුතු අතර, ඔහු කෙරෙහි විශේෂ අවධානයක් යොමු නොකරනු ඇත. දරුවා සංවේදී විය හැකිය. කලකිරීම් ඇති කරන විවිධ "ප්රතිකාර" වල වෙනස වටහා ගන්න.
දරුවන්ගේ පාසල් කනස්සල්ල කල්තියා වළක්වා ගන්නේ කෙසේද?
දෙමව්පියන්ට තම දරුවන් සමඟ සැහැල්ලුවෙන් සන්නිවේදනය කළ හැකිය, ඔවුන්ගේ හදවත් විවෘත කළ හැකිය, දරුවන් මත පීඩනය නොතබන්න, දරුවන්ට කාංසාව, බිය සහ හැඬීමට හේතු කතාබස් හරහා පැහැදිලි කළ හැකිය. දෙමාපියෙකු වශයෙන්, ඔබට පාසලේ කනස්සල්ල කල්තියා වළක්වා ගත හැකිය.
පාසල් ආරම්භයට ළං වන දිනවලදී, කාලය ගතවන සහ ශ්රමය වැය කරන විනෝදාස්වාද ක්රියාකාරකම් සංවිධානය නොකර, ඔබට ක්රමානුකූලව අනියම් ක්රීඩාවේ සිට ඉගෙනීමේ තත්වයට ගොස් පාසලේදී ඔබේ හොඳ පුරුදු නැවත ලබා ගත හැකිය. නව අධ්යයන වාරය සඳහා ඔබේ සැලසුම් ඔබේ දරුවා සමඟ සාකච්ඡා කළ හැකිය. ඔබට එකවර කතාව අවසන් කිරීමට අවශ්ය නැත, ඔබට දිනපතා සංවාද අවස්ථා කිහිපයක් සහ එකට ඇවිදීමට, මෙම මාතෘකා වලට මැදිහත් වීමට කාලය ගත හැකිය, එවිට ඔබට යම් ආකාරයක “හෘද-සහන” මනෝවිද්යාත්මක යෝජනාවක් ද ලබා ගත හැකිය.